Vissza

Útinaplók

Afrika mindenkiben más nyomot hagy. Nincs két egyforma ember, aki ugyanúgy mesélné el mindazt, amit itt látott, átélt. Útinaplónkból megtudhatja, kire milyen hatást gyakorolt ez a különleges ország, a maga egyedi, utánozhatatlan kultúrájával, meseszép tájaival. A humanitárius turizmus résztvevői éppúgy megosztják gondolataikat, érzéseiket, tapasztalataikat, mint azok, akik az Alapítvány munkája kapcsán már hosszabb ideje itt tartózkodnak.

Humanitárius turizmus élménybeszámolók _ 2012 tavasz

2012. március 8. Csütörtök

2012. március 08.

2012. március 8. Csütörtök Isztambulban a tranzit idejét szuahéli tanulással töltöttük, igyekeztünk minél több kifejezést megjegyezni oly módon, hogy hasonló magyar szavakhoz társítjuk őket, így lett Zsolt olvasatában a „Kuja, apa, mustari” (gyere ide, sorakozó) szavakból „pulya, apához, mustárosztás”. Nairobiig az út 6 óra 40 percig tartott,... További információk

2012. március 9. péntek

2012. március 09.

A reptéren már várt ránk George, a túravezető és Ági (aki itt csatlakozott csoportunkhoz). Kisbusszal a szállásunkra mentünk, ahol rövid alvást és reggelit követően már zötyögtünk a tanzán határ felé. A vízumhoz szükséges adatlapot már ismerős jó barátként üdvözöltük, hiszen ugyanezen adattartalmú lapokat már töltöttünk ki a repülőn, Kenyába... További információk

2012. március 10. Szombat

2012. március 10.

Szombat reggel templomba készültünk. Először nem értettük, hogy hogyan fogunk eljutni Longidoba egy kisbusszal a 25 gyerekkel együtt. Aztán beláttuk, hogy működet a dolog, a gyerekek a szűkös hely és a kényelmetlenség ellenére végigénekelték a utat. A We are living on a light of God hangjaira száguldottunk az úton, és néha a felújítások miatt az... További információk

2012. március 11. Vasárnap

2012. március 11.

Vasárnap az iskola építésén dolgoztunk. A félkész épület helyiségeinek aljzatát ástuk, valamint az abba szánt betonerősítő köveket gyűjtöttük be. A munka kemény és poros, mely nyomokat is hagyott rajtunk sok por, leégés és kisebb hólyagok formájában. Próbáltuk a helyi munkatempót tartani, de nem vehettük fel a versenyt a tűző naphoz szokott... További információk

2012. március 12. Hétfő

2012. március 12.

Másnap folytattuk az építkezési munkálatokat. Rubent nem tudtuk megelőzni, már érkezésünkkor a tetőn kopácsolt. Míg a gyerekek tanultak, mi ismét köveket gyűjtöttünk az alapozáshoz. Láttunk egészen kicsi skorpiót, amelynek azonban igen fájdalmas a csípése (szerencsére ezt még nem tapasztaltuk meg a saját bőrünkön). Ebéd után a gyerekkel... További információk