Vissza

Útinaplók

Afrika mindenkiben más nyomot hagy. Nincs két egyforma ember, aki ugyanúgy mesélné el mindazt, amit itt látott, átélt. Útinaplónkból megtudhatja, kire milyen hatást gyakorolt ez a különleges ország, a maga egyedi, utánozhatatlan kultúrájával, meseszép tájaival. A humanitárius turizmus résztvevői éppúgy megosztják gondolataikat, érzéseiket, tapasztalataikat, mint azok, akik az Alapítvány munkája kapcsán már hosszabb ideje itt tartózkodnak.

Egy horgász naplója

A kongói ízvilággal még barátkoznunk kell :-)

2007. május 17.

Fáradtan, de nem elcsigázva érkeztünk meg a repülőtérre, ahol France mosolygós arca jelent meg az üvegfal mögött. Tudtuk, hogy hamarosan már a VIP váróban várjuk csomagjainkat, és feltehetjük a repülőút során felmerült számos kérdést. Szállásunkat egy félóra múlva elértük, ahol gyertyafényes vacsorával vártak minket, no nem a romantika... További információk

Motorcsónakázás egy kongói magyarral

2007. május 22.

Útnak indultunk, hogy találkozzunk egy itt élő magyarral, Józsi bácsival. A kikötőben találkoztunk vele, megbeszéltünk egy igazi Kongó folyói motorcsónakázást. Ahogy a kikötőt elhagytuk, olyan érzésünk támadt, hogy a tengeren vagyunk, mert akár 15 km-re is kiszélesedik. Kis szigeteket hagytunk el, halászcsónakokkal találkoztunk, majd egy... További információk

Akit lepisilt a kígyó azt nagy szerencse éri - tartják a kongóiak

2007. június 01.

Napunkat az árvaházban kezdtük. A kapun belépve kis műsorral fogadtak minket a gyerekek, mialatt a csomagban lévő ajándékokat, játékokat nézegették megilletődve. Egy kis terembe mentünk, ahol az asztalra kitettük az ajándékokat, majd az igazgató behívta a gyerekeket, akik más lehetőség nem lévén a földre ültek le. Bemutatkozott az árvaház... További információk

Nincs kapás, de megtanítottam egy kisfiút buborékot fújni!

2007. június 10.

Külföldi útjaim során mindig törekedtem arra, hogy alkalmat kerítsek egyik nagy szenvedélyemnek, a horgászatnak. Sok halásszal találkoztunk Muande partjánál, ahol legnagyobb örömömre, France megbeszélt egyikőjükkel egy hajnali halászatot. A tengerpart a szállásunktól 15 perces gyalogtúrára volt, de a korai kelés sem zavart. 5 órakor keltem,... További információk