Vissza

Útinaplók

Afrika mindenkiben más nyomot hagy. Nincs két egyforma ember, aki ugyanúgy mesélné el mindazt, amit itt látott, átélt. Útinaplónkból megtudhatja, kire milyen hatást gyakorolt ez a különleges ország, a maga egyedi, utánozhatatlan kultúrájával, meseszép tájaival. A humanitárius turizmus résztvevői éppúgy megosztják gondolataikat, érzéseiket, tapasztalataikat, mint azok, akik az Alapítvány munkája kapcsán már hosszabb ideje itt tartózkodnak.

Magdi (az Alapítvány munkatársának) naplója

Zuhany!!!

2007. június 12.

Kalandos éjszakánk után kora hajnalban elindultunk Boma városába, amely szintén kikötőváros, de jóval kisebb Matadinál. Útunk során ismét megpakoltuk autónkat finom banánnal, majd megérkeztünk a kikötőbe, hogy utunkat egy 4 órás hajóúttal folytassuk tovább. Jegyünk megvételét Poba gyorsan elintézte, azonban a hajóig nehezen jutottunk el: sok... További információk

Ebéd a tengerparton

2007. június 13.

Új szállásunkon az előző napokkal ellentétben kipihentünk magunkat, kedves madárcsicsergésre ébredtünk. És reggeli után kétfele vált csapatunk. A bátrabbak (Dóra, France és Mamy, a szakácsunk) a piacra mentek el vásárolni, amíg mi, Gizik, Gyuri és Magdi Poba kíséretében az óceánpartra mentünk le, magunkkal vittük a főzéshez és evéshez... További információk

Hajózás a Kongó folyón - váltott hajókkal

2007. június 14.

Korai indulásunkat előbb a sofőr késése akadályozta, majd a kikötőbe érve szembesültünk azzal, hogy hajónk jóval kisebb lesz, mint idefele jövet, csupán mi leszünk utasai. Azonban a hajó előkészítése több órát vett igénybe. Érdekes megfigyelni azt, hogy Afrikában az emberek jobban ráérnek dolgokra, nincsenek határidők, valószínűleg a... További információk